Svenska BrasserierDetaljhandeln

MotivationGenom att ge medarbetarna stora möjligheter att utvecklas och göra karriär arbetar Svenska Brasserier attraktivt med sitt Employer Branding. Med en innovativ arbetsmiljö samt karriärmöjligheter för sina medarbetare inom verksamheten utses härmed Svenska Brasserier till ett av Sveriges Karriärföretag 2019.

Kvalitet
Organisationens karriärsidor; information, kvalitet och dynamik
Attraktivitet
Attraktivitet som arbetsgivare i externa mätningar
Aktivitet
Aktiviteter gentemot studenter och yrkesverksamma akademiker
Sociala medier
Närvaro och kvalité på social och digital media

Svenska Brasserier är ett samlingsnamn för Sturehof, Riche, Teatergrillen, Taverna Brillo, Luzette, Stockholms Matmarknad och Ulriksdals Värdshus i Stockholm.

Namnet beskriver vad vi gör.
Gemensamt för restaurangerna är att de har sin utgångspunkt i den svenska gastronomin och estetik och att de kännetecknas av många platser och generösa öppettider. Atmosfären är välkomnande och internationell.
Svenska Brasserier har en värdegrund som vilar på orden generositet, tillgänglighet, trovärdighet och underhållande.

 

Följ Svenska Brasserier på sociala medier