Brinner du för service och alltid tänker kunden först? Trivs du med att vara spindeln i nätet? Vill du jobba i ett högt tempo och ha interna utvecklingsmöjligheter? Då är rollen som Service Manager något för dig! Vi söker nu en ny kollega till team Farsta.
Vi är totalt ca 26 kollegor med hög energi och en bra stämning där laget alltid går före jaget. Vi fokuserar på goda kundupplevelser Engagemanget och viljan att hjälpa våra kunder genomsyrar allt vi gör.
Om rollen
Som Service Manager är du vårt ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi vill finnas där för våra kunder i livets alla skeden och arbetsuppgifterna för rollen är därför väldigt varierande.
I din roll kommer du framförallt att hjälpa de kunder som väljer att besöka oss för ett bokat serviceärende på kontoret i Farsta centrum, men även i andra kanaler. Det handlar om att lösa olika ärenden, guida och utbilda i digitala miljöer och verktyg samt vid behov boka rådgivningsmöten.
Vi söker dig som
Brinner för service, är social och gillar att träffa kunder både spontant och i bokade möten. Du är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Det underlättar om du har ett stort intresse för ekonomi och är nyfiken på vad som händer i vår bransch. Frågorna som du som Service Manager möter är väldigt varierande och det är viktigt att du är kreativ och vågar testa nya lösningar inom ramen för gällande lagar/regler. Du ser förändring som en möjlighet och vill vara med i den digitala omställning som SEB gör just nu.
I övrigt ser vi att du har lätt för att lära dig nya saker, är flexibel, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling.
Du tycker om att arbeta proaktivt, är bra på att planera och är en organiserad person som klarar av att arbeta i högt tempo och hålla många bollar i luften.
Du är ansvarsfull och gillar att bidra till ditt team.
Våra erbjudande till dig
Välkommen till vår inkluderande kultur där våra gemensamma värderingar inspirerar och lyfter vårt team. Vi värdesätter mångfald och strävar efter att alla medarbetare ska känna sig sedda, hörda och uppskattade.
Redo att ta nästa steg i din karriärresa?
Då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum är du välkommen att skicka in din ansökan redan idag, men senast den 28-11-2024. Bifoga ditt CV och ditt personliga brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med i rollen som Service manager. Om du har frågor om tjänsten, vänligen kontakta Kazan Amin, Privatmarknadschef på 0707723270, alt
kazan.amin@seb.se
Vi är övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för vår framtida framgång. Vi strävar efter en inkluderande och värderingsdriven kultur där medarbetare känner sig uppskattade, respekterade och engagerade oavsett vilka de är, vad de tror på eller var de kommer ifrån.
Ansök här