Vill du vara med och skapa en trygg och positiv upplevelse för resenärer, samtidigt som du coachar och utvecklar våra medarbetare i service och bemötande? Då är det dig vi söker!
Om rollen
I en verksamhet där säkerhet och service går hand i hand, är det coachande bemötandet avgörande. Som Service- och bemötandecoach är du en nyckelperson i att säkerställa att våra flygplatskontrollanter möter varje resenär med respekt, lyhördhet och engagemang.
Du arbetar nära våra medarbetare i säkerhetskontrollerna och stöttar dem i det dagliga arbetet med fokus på servicekvalitet och professionellt bemötande.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Uppdraget innebär att aktivt observera och analysera hur service ges i praktiken, samt ge direkt feedback och vägledning i realtid. Genom coachande samtal och utbildningar ska kompetensen utvecklas och stärkas. Arbetet syftar också till att skapa motivation genom att lyfta styrkor och identifiera utvecklingsområden. Rollen innebär att vara en förebild i bemötande, både gentemot kollegor och resenärer.
Vi söker dig som:
Vi erbjuder:
En viktig och utvecklande roll i en samhällsviktig verksamhet med möjlighet att påverka och bidra till en bättre arbetsmiljö och kundupplevelse Du kommer ingå i ett engagerat team och en arbetsplats där trygghet och professionalism står i centrum.
Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2025-12-07. Varmt välkommen in med din ansökan redan idag. Sök tjänsten via annons -ej via mejl.
Ansök här
Sök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »