Hemköp/TempoFörsäljning, inköp, marknadsföring

MotivationHemköp/Tempo är en arbetsgivare som jobbar för att skapa möjligheter. Det finns en familjär atmosfär och de öppnar armarna för alla. Hemköp/Tempo är ett fantastiskt språngbräde för studenter och young professionals när det kommer till det första jobbet. Med de utvecklingsmöjligheter som finns är det inte svårt att klättra på karriärstegen och det gör dem till den attraktiva arbetsgivare de är. 

Kvalitet
Organisationens karriärsidor; information, kvalitet och dynamik
Attraktivitet
Attraktivitet som arbetsgivare i externa mätningar
Aktivitet
Aktiviteter gentemot studenter och yrkesverksamma akademiker
Sociala medier
Närvaro och kvalité på social och digital media

Välkommen till Hemköp/Tempos karriärsida

Det finns flera saker som förenar oss som jobbar på Hemköp/Tempo, inte minst vår passion för mat och människor. Allt i syfte att bli ortens (eller kvarterets) mest omtycka butik. Hos oss är det helhetsupplevelsen av utbud, service, bemötande och kultur som avgör – och att erbjuda det där lilla extra varje dag i butiken. Vi gillar service och strävar efter att ständigt bli bättre, samtidigt som vi tror på att ha roligt på jobbet.

För oss är det viktigt att du får utvecklas genom att lära nytt. Vi vill att våra medarbetare ska växa och utvecklas genom ett ständigt lärande och utbildning. Om vi växer, växer vi som företag – om du utvecklas, utvecklas hela Hemköp/Tempo.

Kultur

Inom Hemköp har vi ett gemensamt synsätt på hur vi ska vara mot varandra, våra ägare, våra leverantörer och framförallt mot våra kunder. De beskriver vår samlade förmåga att nå uppsatta mål och skapa resultat. Kärnvärdena gör det lättare för oss att ta rätt beslut och prioritera i vardagen. De underlättar också resan mot att bli ortens mest omtyckta matbutik. Genom kunskapsöverföring, utbildning och dialog inom koncernen omsätts Hemköps kärnvärden i handling. Är du en aktiv medarbetare och agerar utifrån våra kärnvärden finns goda chanser att utvecklas – både på ett personligt och ett professionellt plan. Hemköps kärnvärden:

• Butiken är vår scen
Kundens upplevelse avgör vår framtid och därför måste vi alla skapa en bra kundupplevelse – i varje möte och varje kanal. Vi sätter alltid kunden först oavsett vår roll eller funktion inom bolaget. Vi lyssnar på våra kunder för att utveckla en bättre affär.

• Vi är starkare tillsammans
Helheten bygger vår verksamhet och för att nå våra mål måste vi jobba tillsammans. Du är viktig och våra olikheter behövs för att forma ett starkare lag. Gemensamt når vi resultat som gagnar våra kunder.

• Vi utmanar
Genom att sätta höga mål och utmana det invanda kan vi skapa långsiktigt värde för oss och för våra kunder. För att leva upp till vår vision går vi vår egen väg, tar smarta risker och satsar på det vi tror kan göra oss starkare – vare sig det är små förbättringar i vår vardag, eller stora förändringar för vår omvärld

• Vi har koll
Det är i detaljerna vi ser helheten som hjälper oss att skapa en bättre affär. För att prioritera rätt och göra smarta ekonomiska val tänker vi på konsekvenserna för kunden när vi fattar beslut. Då blir det enkelt.

• Vi inspirerar
Vi vill vara en källa till inspiration i allt vi gör. Vårt sortiment är valt med omsorg och vi välkomnar alla med ett personligt engagemang och nyfikenhet. Vår målsättning är att inspirera våra kunder och skapa en kundupplevelse fylld med matglädje, varje dag.

Sök lediga jobb HÄR! 

Följ Hemköp/Tempo på sociala medier

InstagramFacebookWebbsida