Gå med i Karriärnätverket - få tillgång till stipendier, traineeprogram och mycket mer! Bli medlem!
Ledigt jobb
« Tillbaka

Koordinator till Järfälla, Upplands-Bro och Solna

Om kontoret
Vill du bli en del av ett framgångsrikt ledarskap med flera mäklarkontor där du får chansen att utvecklas i Sveriges marknadsledande mäklarföretag? Perfekt! Vi vill nämligen förstärka vårt team med en driven koordinator.

Fastighetsbyrån i Järfälla, Upplands-Bro och Solna har en stark position på marknaden och vi förmedlar många bostäder på våra marknader.

Som Sveriges största mäklare kan vi erbjuda det bästa och senaste för både våra medarbetare och våra kunder. Marknadsföringen håller högsta klass med gedigna beskrivningar, professionella bilder och smakfull presentation genom noggrant utvalda kanaler för att din bostad ska nå ut på bästa sätt.

Vi strävar efter ständig utveckling och våra medarbetare erbjuds kontinuerlig vidareutbildning och coachning. Hos oss finns både verktygen och stödet du behöver för att bli framgångsrik.

Vi ligger i framkant när det handlar om digital utveckling och jobbar med de senaste lösningarna för både våra kunder och mäklare vilket skapar ett starkt avtryck på marknaden.

Med en bra lokalkännedom, våra unika produkter så som På gång samt våra tjänster Säljcoachen och Köpcoachen är vi väl rustade för att alltid göra en trygg och bra affär som gagnar såväl säljare som köpare.

Vårt nära samarbete med Swedbank skapar inte bara effektivitet i bostadsaffären genom snabba, smidiga lånelöften och fördelaktiga bolån – det ger oss även möjlighet att komma i kontakt med ännu fler kunder.

Vi erbjuder välutbildade och engagerade fastighetsmäklare som alltid arbetar målmedvetet och affärsmässigt i varje uppdrag med hög kunskap och erfarenhet. Detta har gett oss många nöjda och återkommande kunder.

Om dig
I den här rollen som koordinator kommer du att arbeta kombinerat i Järfälla, Upplands-Bro och Solna. Vidare kommer du att jobba i ett tätt samarbete med våra fastighetsmäklare. Du är en person som trivs med varierande arbetsuppgifter och har en passion för service. För att trivas i rollen bör du också vara en initiativtagare som vågar tänka nytt samtidigt som du är strukturerad.

Du har god datorvana då du ansvarar för en stor del av det administrativa som följer med ett kunduppdrag och en försäljning, du är länken mellan kunden, mäklaren och övriga inblandade parter som t.ex. förvaltare, föreningar och banker. Det är även viktigt att du är bekväm med telefonen då en del av tjänsten kan innebära att ha mycket kontakt med våra kunder, arbeta kundvårdande och ibland även skapa säljmöten till dina medarbetare.

Som person är du självgående, kreativ, driven och full av energi. Du är en lagspelare och har lätt för att kommunicera både med både kunder och kollegor. Du har en hög social kompetens och du brinner för sälj och service. Tjänsten som koordinator kräver att du är noggrann, lyhörd, och lösningsorienterad.

Om du har ambitioner om att bli mäklare i framtiden kan det finnas möjlighet till uppdragsutbildning för rätt person.

Vi ser fram emot att höra av dig!

Övrigt
Om du är intresserad av tjänsten, vänligen registrera din ansökan genom att trycka på ”skicka ansökan”.

För att veta mer kontakta Per Andersson på 073-506 40 24 eller per.andersson@fastighetsbyran.se
 

Om Fastighetsbyrån
Vi har det stora nöjet att kunna kalla oss för Sveriges ledande fastighetsmäklare, med 285 kontor och cirka 1 700 medarbetare över hela landet och delar av Spanien och Portugal. Det gör oss störst både i omsättning och antal affärer. Och den som säljer mycket, kan också mycket. En erfarenhet som har hjälpt oss ta fram rätt tjänster och erbjudanden som hjälper såväl mäklaren som kunden i varje del av affären.

Att vår kunskap och erfarenhet uppskattas av många är tydligt; faktum är att vi förmedlar en fjärdedel av alla Sveriges bostadsaffärer. Det är ett förtroende vi är stolta över och värnar om varje dag – på varje kontor runt om i landet. För vi vill inte bara vara ledande i Sverige, vi strävar även efter att vara bäst på varje lokal ort och område. För det är där kunden bor och affären görs.

 

2Secure Logotyp JPEG.jpg


Som slutkandidat i Fastighetsbyråns rekryteringsprocess kan du komma att bli bakgrundskontrollerad förutsatt ditt samtycke. Så vänligen se över ditt CV innan ansökan.

2Secure är ett säkerhetsbolag och en internationell aktör inom bakgrundskontroller. 2Secure utför bland annat kontroller i samband med rekrytering, företagsförvärv, leverantörssamarbeten och ledningsprövningar.

Ansök härAnsök här - Chevron
Ansök härAnsök här - Chevron Fastighetsbyrån Logo
PlatsArbetsgivareFastighetsbyrånBranschFörsäljning, inköp, marknadsföring,Fastighetsmäklare Sista ansökningsdag Se alla jobbSe alla jobb - Chevron

Stipendier

Sök stipendier i Sveriges största stipendieportal

Se alla stipendier »

Lediga Jobb

Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal

Se lediga jobb »

Traineeprogram

Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare

Se traineeprogram »
Bli medlem i Karriärnätverket för att fortsätta:

🌟 Du får tillgång till vår stipendieportal med över 500 stipendier

🌟 Kan göra bevakningar på stipendier, traineeprogram eller lediga jobb som du är intresserad av

🌟 Ta del av rabatter och tävlingar från våra samarbetspartners

🌟 Access till Sveriges mest attraktiva arbetsgivare

Läs mer om Karriärnätverket här!

Bli medlemLogga in