Vi på SkiStars Kundservice arbetar i tighta team som med stolthet skapar en av företagets mest uppskattade arbetsmiljöer. Vi strävar alltid efter att upplevas som glada, proffsiga och inspirerande – både av gäster och kollegor – och är nu på en spännande tillväxtresa med visionen att bli Skandinaviens bästa kundservice. Vill du följa med på resan?
Som kundservicemedarbetare är du mer än bara en support – du är en nyckelspelare i destinationens dagliga verksamhet. Du är spindeln i nätet som håller ihop flödet mellan gäster, medarbetare och olika avdelningar. Med din specialiserade produkt- och områdeskunskap är du experten både gäst och medarbetare vänder sig till när de behöver vägledning, stöd eller en kompis att prata med.
Vi söker medarbetare som kan komma in och stötta upp under vintersäsongen i våra mindre team inom kundtjänst på skistarshop.com och i vårt centrala kundserviceteam.
Kundtjänstmedarbetare inom skistar.com
Som Kundtjänstmedarbetare är du Skistarshop.com’ s ansikte utåt. Tillsammans med övriga på webbredaktionen för SkiStarshop.com är det ert gemensamma ansvar att se till att konsumenterna får den bästa upplevelsen genom hela köpprocessen.
Arbetsuppgifter inom kundtjänst på skistar.com
Kundservicemedarbetare till vår centra Kundservice
Den största delen av vår Kundservice idag sker via våra digitala kanaler och våra Kundservicemedarbetare är viktiga stödfunktioner för våra gäster och våra kollegor, Under hela kundresan, inför ankomst, under vistelsen på destination, samt efter vistelse. Det är därför viktigt för oss att vi uppfattas som glada, proffsiga och inspirerande. Vi strävar efter att ge våra gäster en ”oj, vad schysst”-känsla!
SkiStar Kundservice jobbar i 7 olika team, 5 lokala, 1 centralt team, samt vårat externa callcenter, men det är viktigt för oss att vi uppfattas som ett och samma team. Det är vi tillsammans som ska göra kundupplevelsen sömlös.
Arbetsuppgifter inom vår centrala kundservice
Vi söker dig som älskar att lösa problem och har en god känsla för service. Har lätt för att samarbeta och jobba i team men även kunna jobba självständigt och ta egna initiativ. Du behöver vara tålmodig och noggrann även när tempot är högt, samt vara utåtriktad, inkännande och ha ett trevligt bemötande. Vidare ser vi att du har lätt för att uttrycka dig på både svenska och engelska i både tal och skrift samt har goda datorkunskaper och en förmåga att lära sig nya system.
Ett intresse för fjällsemetser och/eller sportvaruhandel ser vi också som en stor fördel då en stor del av jobbet handlar om att besvara frågor kopplat till vårt produktutbud.
Förkunskapskrav
Meriterande
Anställningsform & anställningsperiod
Säsongsanställning i
perioden november - april.
Arbetstider
30-40h/vecka,
varierande arbetstider vardag och helg.
Lön
Enligt kollektivavtal
Att få jobba med minnesvärda fjällupplevelser året runt tycker vi är det bästa som finns!
Vår personal är vår absolut största tillgång. Ett gemensamt engagemang och en strävan efter att skapa en bra fjällupplevelse för våra gäster är en stor del av vår framgång. Hos oss kan du vara dig själv och ha kul, samtidigt som du levererar ett betydande resultat tillsammans med fantastiska kollegor.
På SkiStar är vi fler än 700 helårsanställda som tillsammans jobbar med bland annat försäljning, ekonomi, drift, aktiviteter, It, administration, logiförmedling, fastighetsservice och marknadsföring. Under vintersäsong har vi dessutom över 2700 säsongsanställda.
Ansök härSök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »