Om rollen
Som Workplace Coordinator har du en viktig roll i verksamheten då du skapar ett välkomnande och inspirerande kontor för både medarbetare och kunder. Tillsammans med teamet inom Workplace Experience arbetar du för att utveckla den mest moderna och pålitliga servicefunktionen. Genom att erbjuda professionell service och support inom vaktmästeri, reception och tekniksupport strävar vi i teamet efter att underlätta det dagliga arbetet på kontoret och bidra till företagets övergripande framgång.
Du kommer vara den trygga och lösningsorienterade personen som tar hand om både planerade uppgifter och uppgifter som uppstår ad-hoc. Du trivs med en varierande arbetsvardag där ena dagen sällan blir den andra lik. Du kommer att arbeta nära HR, Office management, säkerhetsleverantörer och andra interna team för att skapa en säker och välorganiserad arbetsmiljö och det är därför viktigt att du trivs i samarbetet med andra.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
Vi söker dig som:
Rekryteringsprocessen:
Tjänsten är ett vikariat med start enligt överenskommelse till och med 31 januari 2026. Ansök smidigt med CV, betyg och några korta urvalsfrågor på nästa sida. Vi arbetar med löpande urval och rekommenderar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 4 april.
Som ett kvalitativt led i vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll, med kandidatens godkännande, på våra slutkandidater. Det kan t.ex. innebära kontroll av personuppgifter, ekonomiska förhållanden och juridiska frågor. Läs mer om vår rekryteringsprocess här.
Vill du veta mer om Grant Thornton som arbetsgivare?
Varmt välkommen med din ansökan!
Sök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »