10 000 kr och 1 års gymkort - Sök Nordic Wellness Hälsostipendium! Till ansökan!
Ledigt jobb
« Tillbaka

Belgisk Mäklare - Costa del Sol

SkandiaMäklarna Costa del Sol är ett av kedjans ledande kontor i både Spanien och Sverige.

Franchisen har över 100 kontor och är erkänd som en av de största skandinaviska fastighetsbolagen. Vårt kontor växer ständigt, därför letar vi aktivt efter att utöka vårt team med elitfastighetsmäklare!

Att vara i framkant är otroligt viktigt för oss. Vi agerar snabbt på ett professionellt sätt, vi är digitaliserade och har en fantastisk laganda. Vi välkomnar alltid nya idéer och implementerar de bra snabbt.

SkandiaMäklarna är en betydande och erkänd aktör på Costa del Sol med en stor marknadsandel och god kontakt med byggare och kollegor inom branschen.

Teamet

Vi är för närvarande ett team på 26 personer som bor och arbetar längs Costa del Sol.

Det är ett eftertraktat område med en blomstrande marknad med över 30 000 årliga transaktioner.

Hos oss får du de bästa verktygen för att växa och utveckla dig själv både professionellt och på ett personligt plan. Vi arbetar kontinuerligt med intern och extern säljutbildning.

Eftersom teamet är vårt huvudfokus har vi ofta teambuilding-evenemang.

Allt från en resa till Grekland med 350+ anställda till mindre sammankomster och afterworks.

Kontor

Marbella - Plazas de Las Orquideas, Nueva Andalucia

Ett nyrenoverat ljust och mysigt kontor där främst våra agenter för Marbella & Estepona arbetar från.

Fuengirola - Av. Miramar

Ett nyligen reformerat öppet kontor på 400m2, som fungerar som vårt huvudkontor där det mesta av back office (advokat / efterförsäljning / listassistenter) och andra administrativa uppgifter görs.

Bortsett från det är våra agenter som hanterar områdena runt Fuengirola (Torremolinos-Calahonda)

Estepona

Öppnar snart

Introduktion

För att kunna överträffa kundernas förväntningar och nå de kvalitetsstandarder vi står för; kommer du att gå igenom onboarding-processen som tillhandahålls av vår försäljningschef. Under denna tid kommer vi att gå igenom en omfattande skolning om försäljning, lagar och processer, företagskultur, system, områden, ny utveckling etc.

Vad vi letar efter

Vår främsta prioritet är att hitta medarbetare som fokuserar på kvalitet, service och långsiktiga relationer. Vi söker nu en Belgisk mäklare som är driven, energisk, självgående, vill vara bäst, är lätt att coacha och har erfarenhet av att jobba i högt tempo.

Tidigare erfarenhet och kunskap om den lokala fastighetsmarknaden är nödvändigt.

Språkkunskaper är viktiga för vår internationella marknad, så du bör kunna behärska främst engelska och holländska samt är franska och tyska till fördel. Om du kan prata ett annat språk är det en bonus! Generell kunskap om området är viktigt.

Vi är mycket digitaliserade och använder flera olika programvaror, så goda datorkunskaper, erfarenhet av CRM-system och grundläggande färdigheter i Microsoft Office är viktigt att ha.

Körkort och bra körkunskaper är ett krav.

Vad vi erbjuder

Vår vision är att ge dig som mäklare de bästa verktygen för att lyckas med att stänga så många affärer som möjligt.

Våra kontor är den perfekta platsen att ta med kunder både före och efter visningar, och erbjuder dem en professionell miljö med en välkomnande känsla som ger trygghet och transparens.

Vi har en heltidsanställd fotograf som fokuserar på att skapa det bästa visuella innehållet på marknaden för våra fastigheter. Han står också till ditt förfogande för att skapa innehåll för ditt personliga varumärke.

Vi har våra team av mäklare, så att du kan fokusera helt på att sälja till de potentiella köpare som vi får via vår webbplats, olika portaler och marknadsföringskampanjer. Bortsett från det gör det att du kan arbeta mer med fullständiga provisioner med bättre kvalitet istället för att dela provision med andra byråer.

Våra agenter arbetar med en provisionsbaserad lön.

Visste du att flera studier visar att säljare spenderar mindre än 40% av sin tid på aktiv försäljning?

Vi försöker maximera den aktiva försäljningen genom att minimera det administrativa arbete som våra agenter behöver göra. Ett av sätten att uppnå detta är att ha ett eget team som ägnar sig åt Aftersales och advokatrelaterade frågor, vilket frigör mer tid för dig så att du kan stänga fler affärer.

Det faktum att våra kunder får en högre nivå av kundnöjdhet genom att ha ett dedikerat team är en bra försäkring för dig som agent och för företaget.

Hur du ansöker

Skicka CV + ansökan till en av våra delägare, Robin Hage

robin.hage@skandiamaklarna.com

En videoansökan anses vara ett plus. Det behöver inte vara professionell produktion, fångad med din telefon är tillräckligt.
Passar beskrivningen ovan in på dig? Tveka inte att kontakta oss!

På grund av många ansökningar kommer vi inte att svara alla.
Tack för din förståelse.

Ansök härAnsök här - Chevron
Ansök härAnsök här - Chevron SkandiaMäklarna Logo
PlatsArbetsgivareSkandiaMäklarnaBranschMäklare Sista ansökningsdag Se alla jobbSe alla jobb - Chevron

Stipendier

Sök stipendier i Sveriges största stipendieportal

Se alla stipendier »

Lediga Jobb

Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal

Se lediga jobb »

Traineeprogram

Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare

Se traineeprogram »
Gå med i Karriärnätverket för att fortsätta Formulär stäng ruta

Du kan när som helst avskriva dig genom att klicka på länken I footer av våra mail. För mer information gällande vår personintegritetspolicy, besök vår webbplats.