10 000 kr och 1 års gymkort - Sök Nordic Wellness Hälsostipendium! Till ansökan!
Ledigt jobb
« Tillbaka

Dansktalande kundservicemedarbetare

Få koll på rollen

På Customer Service ansvarar vi för all kundservice och kundnära administration inom Resurs Bank. Vi erbjuder spännande och utvecklande roller med mycket kundkontakt där inringande telefoni och/eller administration är en stor del av din arbetsdag. 

Vi erbjuder dig en gedigen introduktionsutbildning som omfattar både system, produktkunskap och försäljning vilket gör dig redo att ge våra kunder den bästa tänkbara kundupplevelsen. 

Ansvarsområden:

  • Hantera inkommande samtal och e-post från danska kunder
  • Ge professionell och vänlig support för att lösa kundens frågor och problem
  • Dokumentera ärenden och följa upp enligt gällande riktlinjer
  • Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en enhetlig och effektiv kundupplevelse
  • Bidra till kontinuerlig förbättring av kundtjänstprocesser och -praxis

Kort om avdelningarna som du kan komma att arbeta på

Partnersupport - Här stöttar våra anställda företagspartners med kreditfrågor, presentkortshantering mm. 

Consumer Loans - Handlägger, utvärderar och beviljar låneansökningar från privatpersoner. 

Kundsupport (Front Line) - Hjälper våra privatkunder genom inkommande samtal, med allt från fakturafrågor till kredithantering.

Pre-collection - Hjälper våra privatkunder med avbetalningsplaner, dödsbon och dylikt för att undvika att de ska hamna hos inkasso. Mer administration. 

Out bound precollection -  Här är de primära arbetsuppgifter är att ta inkommande och utgående telefonsamtal, på både svenska, norska och danska. Du hanterar skuldförfrågningar och andra på avdelningen förekommande administrativa uppgifter

På ett personligt plan

Vi söker som har en positiv inställning, känsla för god service och kvalitet. Att du är flexibel och gillar att arbeta i ett tillväxtorienterat företag med högt tempo och snabba beslut är en självklarhet!

Kvalifikationer:

  • Flytande i danska, både i tal och skrift
  • En positiv inställning och förmåga att ge enastående service
  • God kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta effektivt under press
  • Erfarenhet av kundtjänst är meriterande men inte ett krav
  • Flexibilitet att arbeta i olika skift, inklusive kvällar och helger.

Viktigt att känna till

På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag.

Mer än bara ett jobb

Resurs är en ledande nordisk bank med en enkel filosofi: Vi vill skapa balans i människors vardagsekonomi. På den grunden bygger vi erbjudanden och tjänster inom lån, sparande och betalningar för butik och e-handel som utgår från människors liv och vardag, och som skapar långsiktiga värden för våra kunder och för samhället. Idag har vi en kundbas på drygt 6 miljoner privatkunder och 650 anställda i Norden. 

Ansök idag!

Vänta inte med att skicka in din ansökan, urval och intervjuer sker nämligen löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Vi ser fram emot att höra från dig.

#LI-LN1

Ansök härAnsök här - Chevron
Ansök härAnsök här - Chevron Resurs Bank Logo
PlatsHelsingborg, ArbetsgivareResurs BankBranschFinans/Ekonomi/Juridik Sista ansökningsdag Se alla jobbSe alla jobb - Chevron

Stipendier

Sök stipendier i Sveriges största stipendieportal

Se alla stipendier »

Lediga Jobb

Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal

Se lediga jobb »

Traineeprogram

Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare

Se traineeprogram »
Gå med i Karriärnätverket för att fortsätta Formulär stäng ruta

Du kan när som helst avskriva dig genom att klicka på länken I footer av våra mail. För mer information gällande vår personintegritetspolicy, besök vår webbplats.