
MotivationBrixly har ett mycket inspirerande employer branding arbete. Deras känsla för det kommunikativa och storytelling sticker verkligen ut i branschen. Engagemang, familjaritet och en mycket stark företagskultur skiner verkligen igenom i allt detta företag gör. En spännande arbetsgivare som ligger helt rätt i tiden.
Vi har ett starkt och brett erbjudande och den mesta och bästa lokala närvaron av alla byggbolag på vår marknad. Det ger en närhet, långsiktighet och trygghet för våra kunder och samarbetspartners.
Trygghet och långsiktighet är också viktigt i vår strävan att vara branschens bästa arbetsgivare. Vi sätter en ära i att arbeta med egen fastanställd personal, våra Brixare. Deras engagemang, laganda och ansvarskänsla gör att vi kan hålla en hög och jämn kvalitetsnivå över tid.
Vi sätter människan främst. Alltid. Oavsett om det handlar om våra kunder, de som bor och jobbar i de hus och fastigheter vi bygger, om Brixarna, de vi sponsrar eller de som går våra utbildningar. Människan och laget, inget är viktigare än det. Därför är vårt viktigaste budskap:
Vi bygger för människor.
LAGANDA – det är individer som skapar vårt starka lag:
Vi bidrar till en positiv företagskultur och delar med oss av vår kunskap. Vi visar respekt för alla människor.
ANSVAR – vi gör som vi säger och håller vad vi lovar:
Vi tar ansvar för att lösa utmaningar snabbt och säkert. Vi skapar trygghet, håller löften och är alltid i tid.
PERSONLIGHET – vi är stolta yrkespersoner som är enkla att ha att göra med:
Vi är stolta för vårt yrke och engagerade i det vi gör och låter det lysa igenom. Vi tar vårt arbete och uppdrag på allvar och gör det lilla extra, för våra kunder och gentemot varandra.