Nu söker vi på Södra Wood i Kisa ny medarbetare inför 2025! Detta är ett jobb för dig som vill arbeta i en administrativ roll med en omväxlande vardag i ett företag med lokalt engagemang och globalt fokus.
Dina arbetsuppgifter
Tjänsten som administratör hos oss på Utlastningen i Kisa är perfekt för dig som trivs med en omväxlande vardag. Som administratör hos oss kommer du förse avdelningen med olika administrativa tjänster och dokumentation så som orderhantering, kontering samt hantera kundorder. Du kommer också ha många kontaktytor både internt såväl som externt via både telefon och e-post.
Din erfarenhet
Vi vill såklart hitta rätt lagspelare till vårt team! Vi ser att du har en hög samarbetsförmåga, är lojal och tycker om att ta eget ansvar. Du är engagerad och trivs med att arbeta i grupp. Arbetet förutsätter att du är serviceinriktad och har en god kommunikativ förmåga.
Utöver detta ser vi att du:
*Är fyllda 18 år
*Behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift
*Har god datavana och kunskaper i Office
*Har B-körkort
Din arbetsgivare Södra
Som medarbetare i Södra är du del av vårt fantastiska kretslopp som bidrar till långsiktig hållbarhet. En god och säker arbetsmiljö är en av Södras viktigaste frågor, varför vi också arbetar aktivt med hälsofrämjande åtgärder.
Placering/Anställning
Placering på vårt sågverk i Kisa. Tjänsten är en visstidsanställning från 1 februari till 31 augusti där arbetstiden är dagtid.
Vill du veta mer?
Ansök via länken nedan senast den 16 januari 2025. Hoppas vi hörs snart!
Vi kommer göra löpande urval under ansökningstiden, så skicka in din ansökan snarast. Vi tar inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Följ oss gärna på Facebook, Instagram #jobbapåsödra
Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Sök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »