Vill du vara med och driva tillväxten för några av marknadens mest spännande varumärken? Är du affärsdriven, nyfiken och redo att ta ansvar för nya affärer och produktkategorier på den nordiska marknaden? Då kan du vara den vi söker! Gandalf Distribution växer i högt tempo och behöver nu förstärka deras Brand Acceleration team med en Business Development Manager.
Gandalf Distribution är en väletablerad nordisk distributör med över 40 års erfarenhet av att leverera högkvalitativa produkter och lösningar inom IT, hemelektronik och telekom. Sedan starten 1984 har Gandalf utvecklats till en stark aktör på den nordiska marknaden och ingår sedan 2017 i den norska ELKO-koncernen. Gandalf samarbetar med över 90 ledande varumärken och har partnerskap med fler än 350 återförsäljare i hela Norden.
Med övertygelsen om att ”det är människorna som gör skillnaden" står teamets engagemang och samarbete i centrum. Bolaget präglas av en kultur där professionalism och kvalitet är ledorden. Gandalf strävar efter att vara en pålitlig partner som bygger hållbara relationer med kunder, leverantörer och medarbetare. Nyfikenhet, entreprenörsanda och viljan att ständigt utvecklas genomsyrar verksamheten och bidrar till att företaget fortsätter att växa och driva branschen framåt.
Som Business Development Manager på Gandalf blir du en nyckelperson i att driva in nya varumärken, produktkategorier och affärer. Du jobbar nära produktchefer och kundansvariga för att maximera Gandalfs erbjudande mot deras kunder – nordens ledande återförsäljare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Vi tror att du har ett starkt affärsdriv och en tydlig entreprenörsanda, du brinner för att skapa nya affärer, bygga något från grunden och se möjligheter där andra ser hinder. Du är nyfiken, initiativtagande och ambitiös med ett högt eget driv och förmåga att ta ansvar. Du trivs i en roll med stort ansvar, många kontaktytor och där du får möjlighet att påverka och utveckla både affärer och relationer.
Start: Enligt överenskommelse.
Anställningsform: Långsiktig anställning med ett inledande konsultuppdrag hos oss på A-hub.
Omfattning: Heltid, 100%.
Placering: Nya och fräscha lokaler i Landvetter.
Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag med anställning hos oss på A-hub, där du arbetar som konsult hos Gandalf Distribution. Som konsult på A-hub värdesätter vi dig och din utvecklingsresa i ditt konsultuppdrag. Du erbjuds en trygg anställning med stöd och vägledning av våra duktiga konsultchefer.
Vi är ett auktoriserat rekryterings- och konsultföretag som är medlemmar i Almega. Du omfattas därmed av kollektivavtalets trygga villkor som rör exempelvis lön, pension, försäkringar och semester.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta filippa.stenberg@a-hub.se vid frågor kring tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Ansök härSök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »