Hos oss blir du en del av ett innovativt och dynamiskt företag där du får leda projekt inom allt från Field Service Management och Workplace Service Delivery till IT Operations Management och Operational Technology. Du kommer att få leda komplexa ServiceNow-implementationer och säkerställa att våra kunders behov blir till framgångsrika lösningar.
Våra kunder är både nationella och internationella, vilket vilket möjliggör för dig att utvecklas i en global miljö.
Som Engagement Manager ansvarar du för att leda och samordna våra ServiceNow-projekt. Du är den primära kontaktpersonen för våra kunder och ser till att affärsbehov och tekniska lösningar harmoniseras för att leverera högsta kvalitet.
Du kommer med flera års erfarenhet av projektledning inom IT, varav två år inom ServiceNow. Din förmåga att bygga starka kundrelationer och leda kundprojekt har gett dig erfarenhet att arbeta enligt agila metoder i flera parallella projekt. Vi ser även att du har:
Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får leda projekt som verkligen gör skillnad för våra kunder. Till ditt stöd har du engagerade och motiverade medarbetare som tillsammans med dig vill fortsätta utforska och arbeta med med marknadsledande teknologier inom ServiceNow. Du kommer även få ta del av:
Visa gärna ditt intresse så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vi välkomnar sökanden med olika bakgrunder, erfarenheter och synsätt, eftersom vi vet att en bredare mångfald berikar var och en av oss och stärker såväl effektivitet som kreativitet i vårt arbete.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en obligatorisk bakgrundskontroll, en för oss kvalitativ kontroll inför ett anställningsbeslut.
Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.
Ansök härSök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »