Gå med i Karriärnätverket - få tillgång till stipendier, traineeprogram och mycket mer! Bli medlem!
Ledigt jobb
« Tillbaka

Intäktscontroller med bakgrund i hyresadministration


Den här tjänsten passar dig som är trygg inom hyresadministration och vill växa in i en roll med mer fokus på intäktsflödet utifrån ett controllingperspektiv.

Om tjänsten
I den här rollen hos vår kund är du del av ett team med stort kund- och servicefokus. Du kommer att spela en central roll i vår intäktsadministration där hyresadministrationen är viktig och du får även möjlighet att växa in i ansvaret att säkerställa att alla intäktsflöden är optimerade och korrekta. Tjänsten är långsiktig, och påbörjas som ett konsultuppdrag på cirka 6 månader via SJR med avsikt att fortsätta i anställning hos företaget. För att få till en bra överlämning behöver du kunna starta cirka mitten av maj. Arbetstiden är heltid och arbetet sker huvudsakligen på kontoret beläget i Partille. Efter introduktion och upplärning kan distansarbete ske på ca 2 dagar/vecka.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Hyresadministration och avstämningsarbete • Superuser för den del av systemet kopplad till hyresadministration • Vidareutveckling av processer • Analys av intäktsflöden • Delta i bokslut, rapportering, budget- och prognosarbete för intäkterna

Lämplig bakgrund
Med några års erfarenhet av hyresadministration i bakgrunden trivs du i denna del, och har troligen byggt på med viss controllingerfarenhet. Du söker nu en möjlighet att få växa in i en controllingroll med fokus på intäktsflödet. Du trivs även i en systeminriktad roll och vill vara med i utvecklingen kopplad just till system.

Personliga egenskaper
Du är en stark teamspelare som kommunicerar och samarbetar väl, samtidigt som du har förmåga att arbeta självständigt och driva på ditt eget arbete bland annat genom egna initiativ. Du är analytiskt lagd och har även en vilja att utveckla och påverka. Trivs i en systemorienterad roll och har intresse och förmåga att ge input i utvecklingen här.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Karin Fors på 0704715924. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

#Bildlänk
https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2024/12/SJR-konsult-annons-Goteborg-2.jpg

Ansök härAnsök här - Chevron
Ansök härAnsök här - Chevron SJR Logo
PlatsArbetsgivareSJRBranschAdministration, ekonomi, juridik,Konsult Sista ansökningsdag Se alla jobbSe alla jobb - Chevron

Stipendier

Sök stipendier i Sveriges största stipendieportal

Se alla stipendier »

Lediga Jobb

Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal

Se lediga jobb »

Traineeprogram

Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare

Se traineeprogram »
Bli medlem i Karriärnätverket för att fortsätta:

🌟 Du får tillgång till vår stipendieportal med över 500 stipendier

🌟 Kan göra bevakningar på stipendier, traineeprogram eller lediga jobb som du är intresserad av

🌟 Ta del av rabatter och tävlingar från våra samarbetspartners

🌟 Access till Sveriges mest attraktiva arbetsgivare

Läs mer om Karriärnätverket här!

Bli medlemLogga in