Är du vår nya koordinator/mäklarassistent på Bjurfors Kristianstad och Hässleholm?
Vi söker dig som vill vara Bjurfors ansikte utåt i våra receptioner i Kristianstad och Hässleholm. Du kommer att ha en mycket viktig roll gentemot våra kunder, mäklare, samarbetspartners och besökare. Du kommer att ansvara för traditionellt receptionsarbete så som kundbemötande, växelbemanning och dagligt underhåll på kontoret.
Rollen är en kombinerad tjänst som receptionist och mäklarassistent, vilket innebär att du förutom ovanstående även assisterar ett flertal mäklare med viktiga administrativa uppgifter genom hela bostadsaffären.
Du kommer även att tillhöra Bjurfors Skånes Assistent- & Koordinatorteam, där engagemanget är högt, samarbetet starkt och viljan att göra skillnad gemensam.
Teamet består av cirka 20 personer fördelade på 22 kontor runt om i regionen. Vi ses fysiskt två gånger per år för konferens, gemenskap och trevligheter. Utöver det har vi månatliga Teams-möten där vi håller kontakt, delar erfarenheter och stöttar varandra i vardagen.
Sammanhållning är viktigt för oss – vi tror på kraften i ett starkt team där alla bidrar, utvecklas och har roligt tillsammans. Vi lägger stor vikt vid kontinuerlig utveckling och utbildning för att hela tiden bli bättre i våra roller och som grupp.
Din profil
• Det här är en spännande och omväxlande tjänst, där vi söker dig med högt engagemang och gott ordningssinne.
• Du är professionell, öppen och har ett kommunikativt sätt.
• Du är lyhörd inför andras behov och har en hög känsla för service.
• Du tycker om att ta initiativ till att saker och ting blir gjorda.
• Du är proaktiv och lösningsorienterad.
• Du är van att prioritera din tid och trivs i en omväxlande arbetsmiljö med högt tempo.
• Du behärskar Microsoft Office-paketet och har lätt för att lära dig system och program.
Om du har erfarenhet från en liknande tjänst är det högst meriterande. Det är också meriterande om du behärskar Vitec Express.
Tjänsten är tillsvidareanställning som inleds av sex månaders provanställning.
Arbetstiderna är fasta och förlagda måndag–fredag kl. 8.00-17.00 där Kristianstadkontoret bemannas tre dagar per vecka och Hässleholmskontoret två dagar per vecka.
Milersättning alternativt ersättning för transport ingår mellan kontoren.
Så söker du tjänsten
Välkommen att söka tjänsten genom att trycka på länken Skicka ansökan och därefter ladda upp ditt cv och ditt personliga brev. Urval och intervjuer sker löpande.
Malin Malmqvist svarar gärna på frågor kring tjänsten.
Ansök här
Sök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »