Om rollen
Gillar du att jobba med stor variation av uppgifter där du både får utrymme för din administrativa sida och av din stora sociala kompetens? Perfekt, då kanske det här är rollen för dig!
I din roll som koordinator består dina huvudsakliga arbetsuppgifter av att bistå våra fastighetsmäklare med de administrativa arbetsuppgifter de behöver hjälp med. Vi värdesätter teamkänslan och service och vi älskar att göra affärer. Vi vill hela tiden utvecklas och söker dig som också vill göra det.
Vi söker
Vi söker dig som är social, ambitiös, strukturerad, serviceinriktad samt har en positiv inställning till nya utmaningar. Att du kan formulera dig mycket väl i tal och skrift är ett krav. Det är meriterande om du tidigare arbetat inom administration men det är inget krav. För oss är din person och att du kan fungera i vår grupp det absolut viktigaste.
En viktig del i din roll är att ha kontakt med både kollegor och kunder som har olika behov, förutsättningar och förväntningar. Därför tror vi att du som söker är lyhörd, lösningsfokuserad och arbetar strukturerat och genomtänkt. Du blir en av våra viktigaste nyckelfunktioner i teamet och vi söker därför dig som är en anpassningsbar teamplayer som vågar ta egna initiativ, är kommunikativ samt noggrann med fokus på kvalité i allt du gör.
Låter det här intressant?
Vänligen skicka CV och personligt brev till oss på ida.jarlhed@skandiamaklarna.se, märk med ”Koordinator”.
Du kan även skicka in din ansökan via länken. Sista ansökningsdag är 2024-12-15, men vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!
Välkommen hem.
Ansök härSök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »