 
Vill du leda ett team som är hjärtat i våra kunddialoger och skapa förutsättningar för en ännu bättre kundupplevelse? Som Chef Kundcenter på Advania blir du en nyckelperson i att driva både det strategiska och operativa arbetet framåt – med människan, tekniken och framtiden i fokus. Tillsammans med dina medarbetare är du med och formar hur vi möter våra kunder på ett modernt, effektivt och kvalitativt sätt.
I rollen som Ledare för Kundcenter leder du ett team och ansvarar för att skapa en trygg och engagerande arbetsmiljö där både teamet och kundupplevelsen står i centrum. Du driver förändringsarbete, följer upp mål och säkerställer kvalitet i våra interna processer.
Du kommer att arbeta och leda arbetet med fokus på ständig utveckling, både för teamet och våra kundprocesser.
För att du ska trivas och lyckas i rollen hos oss söker vi dig som har en bakgrund inom exempelvis konsultverksamhet, IT-leverans eller verksamhetsutveckling. Du arbetar idag i en roll som teamledare, projektledare eller linjechef – och har erfarenhet av att leda team, driva förändring eller arbeta nära kunder i utvecklande uppdrag.
Du motiveras av att utveckla människor, skapa resultat tillsammans, driva förbättringar och bidra till helheten. Du trivs i en miljö där förändring är en del av vardagen, där kundrelationer är centrala och där vi samarbetar tätt över team- och kompetensgränser.
Du vågar agera och stå för dina beslut, tar ansvar för resultat och utveckling, ser möjligheter och driver idéer framåt. Som Ledare hos oss innebär det att du har modet att fatta beslut i vardagen, vågar tänka nytt i hur vi levererar värde till kund och tar ansvar för att både team och affär utvecklas. Du inkluderar andra, bygger förtroende och skapar relationer som får människor och team att lyckas, en avgörande del av ditt ledarskap i en miljö där samarbete och tillit är grunden för att lyckas tillsammans.
Vi ser gärna att du har:
Visa gärna ditt intresse så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vi välkomnar sökanden med olika bakgrunder, erfarenheter och synsätt, eftersom vi vet att en bredare mångfald berikar var och en av oss och stärker såväl effektivitet som kreativitet i vårt arbete.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi personlighet- och logiktester, och våra våra slutkandidater genomgår en obligatorisk bakgrundskontroll, en för oss kvalitativ kontroll inför ett anställningsbeslut. Advania samarbetar även med Ljung & Sjöberg för en proaktiv arbetsplats kopplat till alkohol och droger.
Vi ser fram emot att höra hur just du kan bidra till vår resa. Hör gärna av dig om du har frågor eller vill veta mer innan du söker.
Ansök här 
Sök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »