OFFICE COORDINATOR 60 % TILL ETT SNABBVÄXANDE IT-KONSULTBOLAG
I rollen som Office Coordinator kommer du att vara ansiktet utåt för arbetsplatsens besökare och en central del i att skapa en välkomnande atmosfär där medarbetarna trivs och kan prestera sitt bästa. Du kommer att ha ansvar för att skapa en trivsam och välfungerande kontorsmiljö. Med fokus på kommunikation, problemlösning och struktur är du en viktig del av teamet och bidrar till att arbetsplatsen fungerar som bäst – varje dag!
OM TJÄNSTEN
Du kommer att erbjudas en arbetsmiljö som präglas av en stark laganda, där du får möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt. Här får du vara en del av ett team som tror på ett transparent och öppet klimat, samt viljan och tron på kraften i att göra saker tillsammans.
Som Office Coordinator kommer du att vara spindeln i nätet på kontoret, med ansvar för att skapa en inkluderande och framåtlutad arbetsmiljö. Rollen innebär att hantera dagliga administrativa uppgifter, organisera kontorsrelaterade aktiviteter och vara en stödjande kraft för både medarbetare och ledning.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är driven, initiativtagande och självgående. Du är strukturerad och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat i en koordinerande roll - men där det viktigaste är att du brinner för att skapa en positiv och välkomnande arbetsmiljö.
ÖVRIG INFORMATION
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: 60%
Plats: Göteborg
Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag och du kommer att vara anställd hos oss på A-hub.
Vi rekryterar löpande i processen - så tveka inte på att söka!
Ansök härSök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »