Vår kund:
ACREDA är en redovisningsbyrå som grundades 2021 med en tydlig vision: att skapa en arbetsplats där både kunder och medarbetare trivs. De erbjuder ekonomitjänster och kvalificerad rådgivning för företagare, med målet att avlasta och effektivisera deras administrativa processer genom proaktiv rådgivning och lösningar.
Hos ACREDA står balans i livet i centrum. De vet att när deras medarbetare mår bra, gynnar det både företaget och deras kunder. De har en flexibel arbetsmiljö som anpassar sig efter dina behov, och de värdesätter en hållbar arbetsmiljö. De är ett aktivt team som uppskattar träning, god mat och att ha kul ihop. De springer tillsammans en gång i veckan och erbjuder andra förmånliga aktiviteter under arbetsveckan som är otroligt uppskattade av medarbetarna.
Om tjänsten:
ACREDA söker nu en engagerad och serviceinriktad redovisningskonsult till sitt kontor i Örebro. I rollen kommer du att ansvara för löpande bokföring, årsbokslut och inkomstdeklarationer. Dessutom ingår rådgivning och utveckling av kunders processer. Rollen kräver självständig kundkontakt och effektiv tidsplanering. Du är van vid att hantera olika ärenden, från löner till deklarationer, och din arbetsstil präglas av prestigelöshet.
Kvalifikationer:
Meriterande: Auktorisering inom redovisning är en fördel men inget krav.
Personliga Egenskaper:
Vill du arbeta i en miljö där balans i livet står i centrum? Arbetet är viktigt, men det är familj och vänner också. Som anställd hos oss handlar det inte om hur många timmar du lägger på ditt arbete, utan om kvaliteten på timmarna. Jobba hos ACREDA och få möjlighet att kombinera det bästa i ditt liv utan att stressa.
Övrigt:
Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan!
Ansök härSök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »