Vi söker dig som vill vara Bjurfors ansikte utåt på kontor i Hägersten/Liljeholmen i Stockholm. Här har du en mycket viktig roll gentemot Bjurfors kunder, anställda, samarbetspartners och besökare. Du kommer att ansvara för traditionellt receptionsarbete så som kundbemötande, dagligt underhåll på kontoret samt assistera administrativa sysslor. Det är en omväxlande tjänst, där vi söker dig med högt engagemang, att du trivs med eget ansvar och att du har ett gott ordningssinne. Du ser vad som behöver göras och ser till att få det gjort. Du kommer till ett nystartat mäklarkontor som är på en tillväxtresa, vilket gör att du får en spännande roll som spindeln i nätet. Har du drivet har vi de optimala förutsättningarna att ta din karriär ett steg upp.
Vem vi tror att du är:
Mer information och ansökan
Tjänsten är en heltidsanställning med start så snart som möjligt. Du har en inledande provanställning om 6 månader innan du får en tillsvidareanställning. Du söker tjänsten genom att klicka på knappen Skicka ansökan - där följer du instruktionerna för att ladda upp cv och personligt brev etc. Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Frågor om tjänsten besvaras av Gabriella Gomez.
Känner du någon som skulle passa ännu bättre? Berätta det för dem!
Ansök härSök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »