Gå med i Karriärnätverket - få tillgång till stipendier, traineeprogram och mycket mer! Bli medlem!
Ledigt jobb
« Tillbaka

Senior systemimplementatör inom Contact Center

Är du skicklig på att omsätta teknik till konkreta kundlösningar? Vill du jobba i ett tajt team där idéer värdesätts och där du får vara med och driva utveckling – både hos våra kunder och inom Advania? Då är det dig vi söker!

Vi letar nu efter en Systemimplementatör till vårt team inom Customer Experience (CX), med placering på vårt kontor i Liljeholmen, Stockholm.

Som Systemimplementatör på Advania 🚀

Inom Advanias affärsområde Customer Experience (CX) levererar vi kontaktcenterplattformar från Genesys och Cisco till våra kunder. Vi är stolta över att vara Genesys enda guldpartner i Norden.

Som Systemimplementatör hos oss arbetar du med:

  • Att sätta upp molnbaserade kontaktcenterlösningar och integrera dessa mot kundens övriga plattformar.
  • Att ha kunden i centrum, tillsammans med nordens skickligaste specialister inom området.

Du ingår i ett team där vi både jobbar med implementation av standardiserade lösningar samt med utveckling av högspecialiserade lösningar för våra kunder såsom chat/voicebots, AI-assistans för kundens medarbetare och affärssystemsintegrationer.

Hos oss har du möjlighet att utforska nya tekniker och lösningar och vi välkomnar nya idéer och initiativ för att driva arbetet framåt.

Vad vi söker hos dig ✨

Vi söker dig som kan utöka och komplettera vårt team på Advania CX, och hjälpa oss i vår strävan att kunna erbjuda den bästa kundupplevelsen. Du är trygg i din roll och har förmågan att anpassa dig efter olika kunder och situationer. För att du ska lyckas i rollen som Systemimplementatör ser vi att du har minst 3-6 års erfarenhet och kunskap inom några av följande områden:

  • IP-telefoni / SIP / WebRTC
  • Kontaktcenter
  • Molntjänster såsom Google Cloud / AWS
  • Integration av olika system

Det är meriterande om du har:

  • Erfarenhet av AI i kombination med kontaktcenter.
  • Högskoleutbildning inom data/IT, alternativt att du har arbetat dig till likvärdig kompetens.

För att du ska trivas som bäst hos oss ser vi att du är en engagerad, positiv och ansvarstagande person med ett brinnande intresse för att skapa framtidens lösningar för kundkommunikation.

Du känner dig trygg i både det svenska och engelska språket, både i tal och skrift. Resor till kunder inom och utom landet förekommer.

Vi ser fram emot din ansökan! 👋

Visa gärna ditt intresse så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vi välkomnar sökanden med olika bakgrunder, erfarenheter och synsätt, eftersom vi vet att en bredare mångfald berikar var och en av oss och stärker såväl effektivitet som kreativitet i vårt arbete.

Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en obligatorisk bakgrundskontroll, en för oss kvalitativ kontroll inför ett anställningsbeslut. Advania samarbetar även med Ljung & Sjöberg för en proaktiv arbetsplats kopplat till alkohol och droger.

Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

Ansök härAnsök här - Chevron
Ansök härAnsök här - Chevron Advania Logo
PlatsStockholm liljeholmenArbetsgivareAdvaniaBranschKonsult Sista ansökningsdag Se alla jobbSe alla jobb - Chevron

Stipendier

Sök stipendier i Sveriges största stipendieportal

Se alla stipendier »

Lediga Jobb

Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal

Se lediga jobb »

Traineeprogram

Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare

Se traineeprogram »
Bli medlem i Karriärnätverket för att fortsätta:

🌟 Du får tillgång till vår stipendieportal med över 500 stipendier

🌟 Kan göra bevakningar på stipendier, traineeprogram eller lediga jobb som du är intresserad av

🌟 Ta del av rabatter och tävlingar från våra samarbetspartners

🌟 Access till Sveriges mest attraktiva arbetsgivare

Läs mer om Karriärnätverket här!

Bli medlemLogga in