Vår ambition är att skapa Sveriges bästa supportupplevelse för våra kunder - nu söker vi en supportchef till ett nytt uppdrag i Malmöregionen.
I rollen som supportchef för ett av våra supportteam är du ansvarig för personalen och jobbar nära kunden. Fokus ligger på att coacha och utveckla våra medarbetare samtidigt som man driver och förbättrar tjänsten servicedesk mot kund.
Din roll innefattar bland annat att:
Rollen är baserad i Malmö och du rapporterar till Nationell Servicedeskchef. Teamet som du ansvarar för kommer bestå av ca 7-10 medarbetare.
Vi ser Servicedesken som en viktig del av helhetsleveransen mot kund. Vi förväntar oss högsta möjliga kvalitet för att alltid kunna se supportleveransen som en stor tillgång. Vi försöker alltid ta beslut som gynnar kvalitet och långsiktighet, för våra medarbetare och kunden.
För att du ska trivas och passa hos oss söker vi sig som har en bakgrund inom support och ledarskap. Du arbetar antingen redan i en ledande roll, eller vill ta dig an en ny utmaning som ledare. Vi ser ledarskapet och våra medarbetare som vår allra viktigaste tillgång - därför är nöjda medarbetare alltid högsta prioritet.
För att lyckas i rollen ser vi att du har goda ledaregenskaper, ett uppbyggt nätverk och en känsla för support med dess utmaningar. Att kunna genomlysa vad vi gör, hur vi gör och vad som kan förändras för att bli bättre är även det en nyckelfaktor.
Vi söker dig som:
Visa gärna ditt intresse så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll, för att öka medvetenheten om våra framtida medarbetare.
Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.
Ansök härSök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »