Exsitec fortsätter att växa och letar ständigt efter nya engagerade medarbetare. Som supportkonsult får du chansen att i en utvecklande roll hjälpa våra kunder förenkla, effektivisera och automatisera deras verksamhet med affärssystemet Visma Business.
Som supportkonsult inom Visma Business på Exsitec hjälper du våra kunder till en enklare arbetsvardag med smarta digitala lösningar genom support av affärssystem tillsammans med ett team av kunniga kollegor. I rollen kommer du att arbeta i vår supportlinje, med användarstöd, felsökning och klassificering av ärenden. Arbetet består till största delen av att hantera inkommande supportärenden via mail och telefon. Ärenden fördelas internt i vår supportgrupp och vi följer upp att ärenden löses tillsammans. Som supportkonsult på Exsitec har du daglig kontakt med kunder, medarbetare samt är partnerkontakt till Visma.
Rollen som supportkonsult är ortsoberoende där du antingen kan utgå från något av våra kontor eller remote.
Vi söker dig som har erfarenhet av Visma Business och har haft mycket kundkontakt i ditt tidigare arbetsliv. Du är tålmodig, positiv och duktig på att bemöta olika typer av människor. Du sätter kunden och dennes behov i fokus, är initiativrik, stresstålig och en bra problemlösare. Vi är ett tight gäng som strävar efter att ständigt utvecklas, tillsammans med kollegor och kunder.
Sök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »