Exsitec fortsätter att växa och letar ständigt efter nya engagerade medarbetare. Som supportkonsult får du chansen att i en utvecklande roll hjälpa våra kunder förenkla, effektivisera och automatisera deras verksamhet med affärssystemet Visma.net. På sikt ser vi även att rollen kommer innebära att du supporterar fler system i vår program flora.
Som supportkonsult inom Visma.net på Exsitec hjälper du våra kunder till en enklare arbetsvardag med smarta digitala lösningar genom support av affärssystem tillsammans med ett team av kunniga kollegor. I rollen kommer du att arbeta i vår supportlinje, med användarstöd, felsökning och vidare rapportering av problem som inte går att lösa i gränssnittet. Arbetet består till största delen av att hantera inkommande supportärenden via mail och telefon. Ärenden fördelas internt i vår supportgrupp och vi följer tillsammans upp att ärenden löses. Som supportkonsult på Exsitec har du daglig kontakt med kunder, medarbetare samt är partnerkontakt till Visma.
Vi söker dig som brinner för att lösa problem och är duktig på att förstå och lyssna på andra människors behov. Du är tålmodig, positiv och serviceminded. Du sätter kunden och dennes behov i fokus, är initiativrik, och en bra problemlösare. Erfarenhet av ekonomi är också meriterande. Du känner igen dig i beskrivningen att det är till dig vänner, familj och bekanta vänder sig när de har problem med sin teknik. Du trivs med att jobba i ett tight gäng som strävar efter att ständigt utvecklas.
Sök stipendier i Sveriges största stipendieportal
Se alla stipendier »Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal
Se lediga jobb »Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare
Se traineeprogram »