Gå med i Karriärnätverket - få tillgång till stipendier, traineeprogram och mycket mer! Bli medlem!
Ledigt jobb
« Tillbaka

Team Leader Servicedesk

Vår ambition är att skapa Sveriges bästa supportupplevelse för våra kunder - nu söker vi en Team Leader till vårt servicedeskteam i Halmstad.

Team Leader för Servicedesk på Advania 🚀

I rollen som Team Leader inom Servicedesk är du både ansvarig för att hjälpa ditt team uppnå högsta möjliga leveranskvalitet och är den som tillsammans med våra leveransansvariga rapporterar våra resultat gentemot kund. Du kommer majoriteten av tiden att arbeta tillsammans med teamet i det dagliga arbetet kring servicedesk funktionen för att ha pulsen på hur vi levererar och vilka utmaningar vi har.

Din roll innefattar bland annat att:

  • Ta emot och lösa ärenden från våra kunders användare och ge ett bra bemötande
  • Skriva och uppdatera dokumentation inom supporten
  • Utveckla, förbättra och ständigt förbättra tjänsten Servicedesk
  • Schemahantering och planering
  • Arbete på plats hos våra kunder

Vi ser Servicedesken som en viktig del av helhetsleveransen mot kund. Vi förväntar oss högsta möjliga kvalitet för att alltid kunna se supportleveransen som en stor tillgång. Vi försöker alltid ta beslut som gynnar kvalitet och långsiktighet, för våra medarbetare och kunden.
Du kommer jobba tätt tillsammans med andra ansvarsroller i Halmstad för att förbättra funktionen utifrån våra behov och affärer.

Rollen är baserad i Halmstad och du rapporterar till lokal Konsultchef.

Vad vi söker hos dig ✨

För att du ska trivas och passa hos oss söker vi sig som har en bakgrund inom support och service.

Du arbetar förmodligen redan nu inom support och har en formell eller informell roll med mer ansvar inom leveransen. Du vet vad som fungerar bra och du har en uppfattning om vad du skulle vilja ändra på för att göra dina kunder mer nöjda och dina medarbetares jobb enklare.

Vi söker dig som:

  • Har några års erfarenhet av arbete med Servicedesk
  • Trivs med att ha direktkontakt med kunder
  • Har en god känsla för support med dess utmaningar
  • Har arbetat med proaktivt förbättringsarbete
  • Har en god teknisk förståelse och kunskap
  • Trivs med högt tempo och är lösningsorienterad

Vi ser fram emot din ansökan! 👋

Visa gärna ditt intresse så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vi välkomnar sökanden med olika bakgrunder, erfarenheter och synsätt, eftersom vi vet att en bredare mångfald berikar var och en av oss och stärker såväl effektivitet som kreativitet i vårt arbete.

Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en obligatorisk bakgrundskontroll, en för oss kvalitativ kontroll inför ett anställningsbeslut. Advania samarbetar även med Ljung & Sjöberg för en proaktiv arbetsplats kopplat till alkohol och droger.

Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

Ansök härAnsök här - Chevron
Ansök härAnsök här - Chevron Advania Logo
PlatsHalmstadArbetsgivareAdvaniaBranschKonsult Sista ansökningsdag Se alla jobbSe alla jobb - Chevron

Stipendier

Sök stipendier i Sveriges största stipendieportal

Se alla stipendier »

Lediga Jobb

Sök lediga jobb från Sveriges attraktivaste arbetsgivare i vår jobbportal

Se lediga jobb »

Traineeprogram

Sök traineeprogram från Sveriges attraktivaste arbetsgivare

Se traineeprogram »
Bli medlem i Karriärnätverket för att fortsätta:

🌟 Du får tillgång till vår stipendieportal med över 500 stipendier

🌟 Kan göra bevakningar på stipendier, traineeprogram eller lediga jobb som du är intresserad av

🌟 Ta del av rabatter och tävlingar från våra samarbetspartners

🌟 Access till Sveriges mest attraktiva arbetsgivare

Läs mer om Karriärnätverket här!

Bli medlemLogga in